Sitter själv...

Jag sitter själv och känner mig så nöjd och stolt!!! Det ser ni ju på min min....
Det känns lite vingligt men om jag koncentrerar mig så går det ganska bra!
Och så fick jag skramla och leka med Dogges kedja och det gjorde att jag
glömde bort att jag satt och då gick det ännu bättre. Konstigt det här med allt
jag ska lära mig. Sitta, kravla, ta i saker, äta, titta på saker, bläddra i böcker,
känna och klämma. Och vet ni när jag tittar på dom där konstiga sakerna som
lyser i taket när mamma säger lampa, då blir hon så glad!
Vad är det med det egentligen? Men hon blir ju så glad så jag gör det!!!!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Duktig tjej! ^^ Och så himla söt!

2009-07-15 @ 18:53:36
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0