Snart dax för liten semstertripp igen...

Bakning,handling och packning!!!!
Nu beger vi oss till Waldersmarsvik
5-6 dagar. Där ska vi bara njuta och
ha det bra! Lite fiske och god mat med
lite vin. Några bra böcker ska jag ta med!

I dag när jag var på systembolaget för
att handla in lite vin.
Så frågade killen i kassan efter mitt leg.
Vaaaaaaa???? Visa leg vid min ålder (38)

Hmmm.... glömt stoppa i linserna?
Ny på jobbet? Rädd att göra fel??
Dålig raggningsreplik??? So what?!!!!
Vem brys sig vad, glad blev jag.
Fyrade av ett stort smile och tackade för
han förgyllt min dag!!!
Och han skämdes nog lite när han såg
när jag var född.
Så han sa -Ja i dag är jag snäll!!!!
*Hahahahaha* Kul iaf.

Lilltösen växer... kanske inte så rasande
på storleken, har stl.68/74 och väger väl
närmare 7 kg snart och är över 7 månader.
Så stor är hon inte, men vad hon växer i
utvecklingen!!!
Sitter själv! Står på alla fyra och gungar!
Ålar sig baklänges, härmar oss, skriker
i höga toner så att det skär i öronen *ler*
Pratar och bubblar (något språk vi inte riktigt
förstår *ler*) Hon drar i saker, utforskar,
kan ligga och greja hur länge som helst
en sak och utforska den....

Nu ska jag fortsätta packa, vad grejer man
behöver ta med när man har en liten helt otroligt
att en sån liten behöver så mycket!!!!

Kram på er!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0