Typiskt kvinnligt eller???


Tre bollar i luften!!! Är det kvinnligt eller??? Jag målar altan, tar hand
om min lilla sjumånaders dotter och samtalar med min magsjuke
16-åring som är hos sin pappa.Tre saker samtidigt i bland måste
man ju vara lite effektiv *ler*  Visst är det typiskt kvinnligt???

Då kom jag å tänka på en sak???
Handen på hjärtat hur många kvinnor/tjejer sitter och gör bara det dom
ska göra på toaletten det vill säga behoven? Då menar jag bajsa!!!
Näe... då passar vi på å göra massa annat oxså så som rengöra handfatet.
Sminka oss, borsta tänderna, fylla på toapapper, noppra brynen, rensa
tidningshögen osv osv.... Ja vara effektiv!!!
Mens mannen läser bästa tidningen i lugn och ro... sitter kvar så länge
så att han nästan blir bajjnödig igen???

Lite ligger det väl i det jag säger eller???
Tänk om jag kunde göra det jag ska på toa i lugn å ro någongång!
Men jag är ju kvinna!!! *ASG*

Kommentarer
Postat av: Amanda

haha...ja, det stämmer då iaf på mig! :oD Inte kan man sitta och "bara" skita heller. :o)



Duktig du varit!



Jag fick två timmar igår kväll då jag fick vara ifred i vardagsrummet. M ågade sig nog inte ut hit. ^^ haha...

2009-07-19 @ 09:07:13
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Erika

tänk om ma kunde "få" lite lugn å ro i bland också! hahaha...

2009-07-19 @ 11:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0