Utanför mitt fönster...


       Shit vilket väder vi har!!? I dag blir det nog att hålla sig inomhus....
       Men hursom så måste ju vovven ut och inte känns det något
       vidare just nu!!!!
      Städväder? Det får nog bli så att jag städar i dag så är det gjort
      när solen kommer  =)  Lite bakning kanske och så ska jag läsa
      min bok som är så bra!!!!!
      Positiv som jag är så har jag beslutat mig för att detta väder har
      sina fördelar också.
      Gräsmattan blir grön och mjuk!
      Gäspollen allergikerna mår bättre!
      Jag får mysa med min lilla Clara i dag!
      Städat blir det också!
      Och bakom moln finns alltid en sol!!! =)
      Ha en bra dag det ska jag i hemmets vrå!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0