Clara fyller 6 månader i dag 20 juni 2009



Ojojoj.... det är ruggigt vad ett halvår kan gå fort, samtidigt har jag njutit
varje minut av denna tid och av min lilla tjej!
Kan inte tänka mig ett liv utan henne, känns som hon alltid funnits
i vår familj!!! Lite bilder bjuder jag på från hennes första dygn!
Henrik ser oförskämd fräsch ut gentemot mig *Hahahahahaha*
Det var en pärs men vilken belöning *ler* Skulle gladeligen göra det igen!!!

Grattis gumman på din ½ årsdag!!! Jag älskar dig!!! Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Amanda

Grattis Clara! ^^



Jag upptäckte idag att jag inte hade fått in ett enda av dina inlägg på bloglovin fast jag prenumererar. Så jag tog bort dig och la till dig igen. Och nu funkar det.

Så nu kommer jag kommentera lite flitigare här inne. :o)



Kram på er!

2009-06-20 @ 13:24:36
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0