DH, kvällskiss med harjakt, instrukör, vikt å ett varmt bad! =)

Desperate housewifes hade säsongs avslutning i dag *tråkigt*
Men dom serverade oss tittare ett spännande dubbelavsnitt,
tack för det!!!!

Jag mailade och tackade nej till extrajobbet i dag som babysim/sim instruktör
i dag men det känns okej! Hon svarade mig att hon förstod men att dörrarna
inte var stängda, att jag kan återkomma senare för dom kommer att behöva
fler instruktörer. Men det hade ju varit kul att varit med i uppstarten!!!

I kväll när jag var ut med vovvsingen så fick han gå lös. Han såg en hare
och började springa efter den Dogge jagade hare. Shit vad skraj jag blev att han skulle springa
mot vägen...så jag skrek allt jag förmådde ända nere från magen....
-Dooooogggee!!!! Å han tvärstannade och spranag mot mig!!!!
Gissa om matte blev stolt!!!! ;-)

Nu ska jag ta ett vaaaaarrrmmmtt bad och sedan lägga mig en stund på
spikmattan. I morgon ska jag på föräldraträff på bvc och så ska jag väga
lilltösen så att jag får en ½ års vikt, Jag gissar på att hon väger 6,5kg ungefär!!

Nattinatt


Kommentarer
Postat av: Tarja

Hur funkar det där med spikmattan. Har inte fattat varför alla människor ska ligga på spikmattor nu...

2009-06-18 @ 22:24:56
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0