Gott



Ja jag vet att ni är många som läser,  å tänker nu är hon uppe sent igen!!!!
Ja jag är så pigg det är ju så underbart med detta väder jag får pigg kick
känns det som! Jag älskar sommaren när det är så här!
Sitter på min fina altan å bara njuter!
Värre är det med min älskling som inte alls gillar denna värmen.
Han har haft migrän i kväll starkarn!
Clara har vaknat till några gånger, trots att fönstret är öppet å en fläkt är på!

I dag tog Clara å jag en tidig morgon promenad till Bäckby och mötte syrran!
Vi gick hem till mig å hon passade Clara när jag skjutsade en förväntansfull
liten kille på Milan junior camp (fotbollsläger)
Sebban ska gå på det hela veckan å gissa om han var nöjd!!!
Och han fick två milan tröjor två shorts två strumpor och en milan påse,
det lös i ögonen på honom!!!
När han kom hem trixade han med fotbollen i ytterligare ett par timmar *ler*
Killen håller på växer upp *ler* Mognat som bara den sista tiden *kul*

Stora grabben sover till efter tolv på dagarna försöker få upp honom inte lätt!
Han har varit på björnön med polare å tjejer på eftermiddagen!
en joggingtur blev det oxså för honom på söndag ska han gå på is.... på is
det är ju inte klokt mitt i sommarvärmen..... *ASG*
Fyyyyyy vem vill sätta på sig skridskor nu *Hmmmmm*

En sväng på stan med syrran blev det idag, luncha å shoppa nödvändigheter.
Trosor, nagelfil, nagellack, vitaminer....glömde apoteket migräntabletter åt karln!
Så i morgon tidigt blir det apoteket å mataffär usch vad det är boring å handlat mat!

Tror jag å Clara ska åka å bada i morgon kanske nånstans, kanske man kan f
å med tonåringen! Men jag tror nog inte det. Vill inte hänga med morsan utan
med brudar! =)  ;-)  =)  ;-)  =)

Åhhhhh.... vad hans mobil piper å vibrerar jämt just nu halv två S.U.C.K Hahahaha

Näeeeee.... jag hör ett mummel uppefrån sovrummet....
Det är min kudde som viskar lite tyst....
 -Nettan kom nu dax att vila din lilla kind på mig nu!!!!
z

Kommentarer
Postat av: Amanda

haha...du är ju för rolig! ^^

Hoppas kudden slutade mumla när du kom in och lade dig. :o)



2009-06-30 @ 07:07:59
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Erika

Sover Clara oförskämt länge på mornarna eftersom du orkar va uppe till 1.30??? hehehe....

2009-06-30 @ 21:37:06
Postat av: Nettan svarar:

Näee... Erika hon sover inte så länge vi går upp runt 7-7.30 i bland ligger vi å gosar å drar oss en stund! Så det blir 5-6 timmars sömn vet ej varför jag är så pigg!!! =)

Amanda jodå kudden skällde lite på mig men lugnade sen ner sig!!! =)

2009-07-01 @ 00:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0