Längtar tills i morgon...få krama min man!

Nu har Henke varit borta sedan i tisdags, längtar tills i morgon
när han kommer hem! Å få kramas lite *ler*
Han och tre till är å fiskar grabbigt och kul för honom!!!!
Dogge är hos farmor och farfar saknar honom också!
Sebban i Bulgarien kommer hem på söndag hit, saknar honom oxså!
Jag har fått rå om Sebbe och Clara det har varit mysigt!
Men det ska bli skönt att få hem alla igen!!!!

Avslutning och student i dag.... Fullt sjå!!! Faktiskt lite trött nu *ler*
Oj vad Clara charmade alla när vi var på student firande hos grannen.
Dom undrade om hon alltid var så glad och snäll!!
Ja faktiskt hon är ju det, alltid nöjd och glad!!!

Skattepengar har rullat in vad skönt!!! Sugen på att köpa en riktig cykel!

Åhhhh....nu längtar jag efter sol!!!

I morgon ska jag skjutsa Sebbe på släktträff, sen ska vi på hockey
avslutningsfest!!! Alltså ännu en dag med full fart!!! *hahahahahahaha*
Men vi ska ta sovmorgon i allafall!!

Nu ska jag lägga mig på spikmattan för att drömma mig bort!!!

Nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0