Lite förvånad!??



Hmmmm....om jag sträcker på benen och skjuter i från, då kan jag ju ta mig
både baklänges och framlänges.... Aha men så tar det lite stopp här och där
vid köksskåp och vid mattkanter.... men då skriker man lite så fixar mamma
det....

Oj... Vad det händer mycket nu, Clara ser sig omkring och långt bort!
I dag stormglodde hon på gula elpostbilen. Spanar på hunden vart han går
och vad han gör! Lampor är oxså spännande, Clara pratar och pratar hela tiden.
I bland blir hon knäpptyst och då koncentrerar hon sig på någon leksak eller så!
Dregglet rinner hela tiden men inga tänder än? Hon pockar allt oftare på
uppmärksamhet vill att man pratar och umgås med henne!
Jag kan skriva hur mycket som helst, det är så facinerande med hur myckte
ett barn utvecklar sig första året.... det händer ju något nytt varje dag!!!

I love you min ängelprinsessa!!!

Kommentarer
Postat av: Erika

hmmm....de där me dreggel håller jag på att bli galen på snart. Oliver har dregglat i flera månader nu. Man tänker hela tiden...."nu måste tänderna va på g" hmmm...inte då! hahahaha....! tur att haklappen uppfanns säger jag bara. men visst är de tråkigt när man köper så fina kläder å dom knappt syns under haklappen??!!

2009-06-02 @ 15:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0