Rensat 20liter gubbar i dag =)



Jag ÄLSKAR jordgubbar det är så gott!!! Föräter mig aldrig på dom =)
Så när dom sålde för 12:- litern i dag så köpte jag 20 liter!
Vi är många så 5 liter har nog nästan gått åt i dag redan, lite kvar tills i morgon.
Å resten är nedfrysta smaskigt att ha till glass eller göra paj när mörkret faller på
i höst.... då kan jag tänka tillbaka till denna dag när jag satt i 30graders värme
å rensade =) Clara älskar jordgubbspure Mmmmmmm mums!!!

Storhandlat mat i dag hua så tråkigt! Kostar massa pengar å så ska det bara
in i munnen å ut en annan väg!!! ;-) Men ett nödvändigt ont eller... Jo gott oxså!
Men med tre grabbs här hemma som är matvrak så räcker det inte långt!!!
Införskaffat lite annat smått å gott oxså, parasoll att ha när vi åker å badar så
Clara får skugga. Picnic filt med plastad undersida hade en men när vi är allihopa
så blir det trångt på filten ;-)

Jahaja då var man ett år äldre helt plötsligt! Men det gör mig ingenting köpte faktiskt
Tara i går, börjar tröttna på Amelia! Å i Tara stod det att det var mode att vara
40+ låter supernice! Å att man ska vara där man är å bara njuta och inte tänka så
mycket på det så reder det sig! Typ i den stilen stod det! *Hahahahahahahahaha*
Kolla in alla läckerbitar dom är ju runt 40 å snart är jag där!!! *ler*
Mitt i livet å det känns faktiskt härligt!!!! Men tona håret kommer jag forsätta med
så det så!!!! Så mogen är jag dock inte än!!! *hahahahahaha*

Nu är det faktiskt så att det kliar lite i ögonen är lite trött i dag.... Hmmm kanske beror
det på att jag vips är ett år äldre!!!
Nu bokstavligen skriker kudden på mig i kväll, och skäller lite! Så jag lämnar er här nu
för att göra den sällskap!!!! God natt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0