Sooolen gör mig så glad!!!

Ja H blev så glad över att jag målat *ler*

Jag har varit ute mestadels denna vecka
och njutit av solen!
Jag har planterat en rabatt eftersom vi röjt
hela tomten så hade vi inte några blommor!
Jag planterade en rabatt med rosa klematis,
löjtnatshjärtan, rosor och lite grönt!
Rabatten går i rosa, jag har döpt rabatten
till "Clararabatten" *Hahahahahahahhaha*

I dag har Sebbe, Clara och jag varit på Barkaby
outlet med Camilla och Viktor, jätte mysigt!
Och vad vi har fyndat!!!! Ätit god lunch och myst!
Clara är underbar att ha med lugn, glad och go!

Avslutat kvällen nere vid mälaren med picnic igen!!!
Det är bara å njuta snart sitter man här å det är kall
kulen novemberdag!
Hua vill inte ens tänka på det *ASG*

I morgon ska jag å Clara bada med Camilla
sola, simma dricka kaffe och ha det gött i solen!
Jag har fixat pastasallad åt oss!!!!
Så nu ska jag i kojs natti natt!!!!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Låter som du fixar riktigt fint där ute! Jag har länge tänkt göra iordning där ute jag med men det blir liksom aldrig av. Alltid något annat som man kommer på att man ska göra.



Hoppas ni får en fin dag med mycket sol och bad och trevligt sällskap idag!

Kram

2009-06-25 @ 07:25:42
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0