Svårt beslut



Förra veckan när jag var i Uppsala så var jag där på anställnings interjuv =)
Kul jag sökte ett litet extra jobb som babysiminstruktör, och fick det!
Jag hade väl inte räknat med det direkt!
Det ska startas upp i höst här i Västerås, har funnits i Uppsala sedan 1993
www.linnea.se
Mycket seriös verksamhet som arbetar annorlunda mot babysimmet vi har här!
Dom arbetar mer med säkerhet för barn i vatten bla.
Det skulle innbära att jag skulle gå en tredagars kurs och göra 40 timmars
praktik och sedan hålla i fem kurser på lördagarna.
Inget jag skulle bli rik på, men det skulle vara kul!
Nu lutar det ändå till att jag tackar nej! Varför?
Jo det är ett stort engemang jag måste lägga ner och mycket tid!
Tid är något som jag alltid har brist på??!!!!
Med två pojkar som sportar massor och en liten på ½ året och ett hus som
renoveras.... Så jag måste sätta mina behov långt ner på skalan ;-)
Jag har dagen på mig att besluta och gissa om det *bollas* och maler i huvet ;-)

Kommentarer
Postat av: Tina

Tuffa beslut. Om jag kommer ihåg dig rätt så ger du alltid 100% till allt du företar dig.Det låter ju jättekul men för det mesta blir det ju större och mer jobb än man tror från början. Hoppas allt ordnar sig till det bästa.

2009-06-15 @ 15:09:57
Postat av: Nettan svarar:

Hej Tina!

Ja det är nog just därför jag var tvungen att ta det beslutet ;-) När jag inte kan ge 100% känns det inget bra!!! Jag ska fundera lite till... Ska svara i morgon!!! Ha det gött å sköt om dig!!! Milla å jag kommer snart å hälsar på!!!

2009-06-15 @ 17:05:06
Postat av: Tina Svensson

Du har nog tagit fel på Tinor.Känner ingen Milla. Det här är Tina från Smedjebacken. Tänkte inte på att skriva ut efternamnet.:)

2009-06-15 @ 20:11:57
Postat av: Nettan svarar igen

jaaaaa...var det du Tina!!!? Vad kul att du kikar in på min blogg...Kram till dig!!!

2009-06-16 @ 16:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0