Tisdag och DH såklart!!!


Jahaja tisdag och lite DH å skratt....Jag tycker det är så kul!!! *ler*

I dag blev det badhuset för Clara och mig! Hon badade i en timme
några dyk blev det!!! Hon lärde sig plaska med händerna så vattnet
yrde och stänkte....När hon väl börjat kunde hon inte sluta!!! Söta unge!!!

Jag simmade skönt trots att jag hade lite träningsvärk efter joggingen!!!

Henke har hjälpt *arga snickarn* i dag och ska vara där hela veckan.
Det sänds i september vi får se om han kommer att synas eller om 
han blir bortklippt *ler* Kul inslag i arbetsvardagen iaf.
Även om han sa att det inte var så glammo att trängas på 70kwm
och jobba med ca: 20st i kamerateamet + alla hantverkare!!!

Nu ska jag lägga mig en stund på min spikmatta som jag köpte 
förra veckan och det är riktigt skönt, även om man inte kan tro det!!!


 

God natt och sov gott!!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej, Jag började med havrevälling och det verkade vara gott, jag tyckte också det var mumsigt :)

2009-06-03 @ 08:50:18
URL: http://prinsessanalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0