Tre hissningar och dissningar i min vardag....

Dissning 1
Blääää jag dissar pampersblöjor, har andvänt Libero i månader inte en prick i rumpen.
Men så ekonomisk som jag är köpte jag pampers hade kupong,
jaha nu är Clara prickig i stjärten. Näeeee...det blir Libero i fortsättningen =(

Hissning 1
Libero =)

Dissning 2
Ikeas värdelösa hak-dreggellappar 5st för 29:- ja priset säger ju allt egentligen.
Dregglet går igenom så man får iaf byta tröja!  Å fula är dom!
Näe jag gör som Sverker dom åker i soptunnan! =(

Hissning 2
Dom coola snygga moderna och super bra dreggellapparna som finns lite
vartstans från 19:- - 69:- Bara ett måste! =)

Dissning 3
Vårat Ikea varuhus, litet, trångt och tråkigt med ful cafeteria. =(

Hissning 3
Ikea i Uppsala stort, fräscht och massa roligt som inte finns på vårat Ikea.
Och jätte fin fräsch cafeteria!!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0