Utflykt till Djäkneberget urmysigt!!!


Picnic i gröngräset, passade på i onsdags när solen tittade fram!!!



Lite fotboll blev det oxså!



Myser hos pappa!!!


Tonåringen hängde oxså med, hans mobil oxså så klart *ler*
Den piper jämt *hmmm* Men han följde med å det var jag så glad över!!!



Självklart var Dogge med, mycket söta hundar att spana på....
Så vacker är han vår hund!!!



Clara står med lite hjälp av pappas hand *smile*

Claras outfit:
Mössa H&M
Topp PO.P
Byxor PO.P
Strumpbyxor Lindex
Sandaler Vincent
Tröja Adidas (Dop present)


Lite lek å gung oxså.....



Oj oj vad stor fotbollen är!!!


Åhhh...mamma vilken fin blomma!!!


På väg hem...Jag älskar denna *vy* alla årstider...den påminner mig om
att jag bor så nära vattnet!!! Den blev lite suddig men det är så vackert!
På tal om ögonblick i livet som finns där utan att man tänker på dom!!!


Lite trött Sebastian med vagnen nästan hemma efter vår utflykt en mysig
vanlig onsdagskväll!!!


Pilemariskt smile?


Dessa ögon får mig att smälta varje dag!!! =)

Kommentarer
Postat av: Anna-carin

ÅÅ vad stor hon ser ut mosters troll när hon står upp...bara sååå söt.och vilket fint kort på dig,clara och blomman..stora midsommar kramar till er...

2009-06-19 @ 08:45:14
Postat av: Erika

Mycket fina bilder! Glad midsommar på er. kram från oss

2009-06-19 @ 09:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0