Stor och liten - jag älskar er!!!

* Varje dag med Clara är en gåva,
jag njuter varenda minut, varenda sekund
och av varje ögonblick.
Känns som om jag vill ha dig i min famn föralltid
och skydda dig, se på dig och bara pussa på dig *

Men jag vet också att tiden går fort och jag måste ta vara på den här och nu! 
Vips så är du 16år och inte längre kommer le mot mig på detta osyldiga vis *smile*
Då ler du kanske för att få en slant eller en ny topp???
Dina pussar och kramar kommer inte självklart vara ämnade åt mig *ler*
utan kanske åt nån söt kille!!!
Du kommer förmodligen ha hormon svallningar  *som mamma*
Hahahahaha så jag kommer nog får en å annan skopa av både sura miner
och höra lite sämre språk ur din mun!!!

Jag vet för jag har en 16 åring å tro mig, kändes som det var i går han satt i mitt knä!!!!
Han är alltid hungrig, skäller för att maten inte är färdig nuuuuuuu.....
Surar för att bästa tröjan inte är torr!
Fula ord kommer det ur hans mun i bland!

Men han kommer också å kramas i bland eller masserar mina axlar
hans sätt att tala om jag älskar dig mamma!

Vad vill jag komma till med detta då???

Jooooooooo.... Ta vara på det du har!
Njut här och nu... stressa inte  *men det gör jag oxså i bland* 
Skit i vad andra tycker gör det du tycker är viktigast för dig och
ditt/dina barn *liten som stor*

Jag njuter njuter av att lilla Clara vill förgylla min dag varje dag.
Med leende och med gråt och med sitt starka
humör för vilja har hon *ler* Vilket är bra i framtiden!!!

Jag älskar dig Clara snart 6 månader och jag älskar dig Sebastian 16 år
ni är det finaste som finns! Jag är så glad att jag blivit er mamma och att
jag får finnas för er! Jag gör kanske inte alltid allt rätt!
Men jag gör det jag tror är rätt och jag gör det av kärlek till er mina älskade,
glada goa ungar!!!!

Puss & Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0