Vad händer?


Mamma stoppade ner mig en en annan vagn i dag och spände fast mig!
Det brukar hon ju inte göra!!! *Lite nyfiken blev jag*
Plötsligt börjar vagnen rulla fortare å fortare..... Det gick undan må jag säga!
Vad är detta för konstig vagn? Mamma lät lite konstigt också!!!
Hon flåsande som Dogge gör i bland!!! Jaha ja Dogge springer med tungan
ute vad håller dom på med?
Och mamma var alldeles blöt i ansiktet precis som när vi har duschat!
Det rann droppar i pannan på henne????
Röd om kinderna också, undra om det är så varmt i dag eller varför är
hon röd? Hmmmm..... Vad håller hon på med egentligen????
Men det var skönt att rulla fort så jag blundade lite och då somnade jag!!!
Men det var kul undra om jag får åka fort i den här vagnen fler gånger? ;-)

Kommentarer
Postat av: Tina

Bra gjort. Idag var det ju så varmt att man bara orkade dåsa i solstolen.

2009-06-01 @ 18:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0