4645gr och 60cm

I dag har vi varit på BVC och vägt och mätit.
Och så har Clara fått sin första vaccination
och det gick bra! Visserligen skrek hon hjärt-
skärande till en början. :-(
Men jag tröstade och ammade henne lite,
så fick jag stora smilet. *ler*

Sedan sov hon sin långa middag på efter-
middagen.

I kväll så är det dax för egentid igen BIO
Män som hatar kvinnor den är nog bra!
Boken är iaf jätte bra! Det är syrran och jag.
Vi har förbokat var inte många biljetter kvar
trots att dom har flera föreställningar 4st
tror jag..... snacka om tryck på den!
Jag ska lyxa med biopopcorn som är så goda!

Nu ska jag laga mat till övriga familjen som är
på hockey å fotboll, jag å Clara är själva hemma!

Ha en trevlig kväll!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0