Babysim = trötthet

Oj oj Clara sov från tolv till nästan fyra på eftermiddagen.
närmare 4 timmar wow hon var helt slut efter babysimmet.
Så jag kunde simma mina 40 längder, Clara låg i vagnen
å sov vid bassängkanten.

Det var jätte mysigt i dag.... Clara mös som bara den!
Nästa gång ska vi dyka....

i morgon ska vi bara vara hemma å ta det lugnt blir det
fint väder ska jag sätta mig å sola vid husknuten.

Tänk att våren är på gång vad härligt!

Jagat lokal till dopfikat i två veckor det visade sig att han jag jagar
är i Egypten *hahahahahahaha*
Vill ju få ut inbjudningarna det börjar dra i hop sig!
Han kommer hem i morgon ska ringa han i morgon kväll.

Näeee... nu är det dax för pyamas och lite gos och sedan natta
min lilla tös!

;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0