Clara och mamma lärt känna varann...

Nu är Clara tre månader, det tar nog ungefär denna tid att riktigt lära känna varann.
Höra på lilltösen vad hon vill.... När hon är hungrig skriker hon i fallset....
När hon är trött små gnyr och gnäller hon....
Men för det mesta pratar och skrattar lilla Clara hon är en otroligt glad tjej!
Hon tittar på mig med kärlek i blicken, lite förälskad i mamma *ler*
Och jag är stört förälskad i min dotter - hon är en gåva!
Jag har en stor prins och en liten prinsessa!
Tack för mina älskade barn! Jag har kämpat för att ni ska dela
ert liv med mig! Och att det just skulle bli ni, mina älskade barn
ni är den största gåva någon kan få!
Det tror jag alla föräldrar tänker och säger?!!! Tyvärr tar inte alla föräldrar
det på allvar och förstår hur underbart det är att få egna barn!
Att bära dom i magen, amma dom för att sedan leda ut dom på livets väg!

Tänk om jag inte haft er min prins och prinsessa hur skulle mitt liv varit då?!
U.S.C.H det vill jag inte ens tänka på!

Jag älskar er!
Puss & Kram mamma <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0