Cocosbollshysteri...*ler*

Hmmmm...mmmmmmm.....mmmmmmmmmm.......
I går bakade Sebbe cocosbollar till skolan dom har ett cafè där alla bakar till och sedan säljer.

I dag har Sebban studiedag och klubben öppnar inte förrän kl.13 så han är hemma.
Han bakar också cocosbollar till familjen och så till fredagsfikat till skolan.
Inte bra för vikten hmm...det är ju gott med en cocosboll till kaffet *ler*

Beställt tid till läkaren Sebban bör kolla upp sin hosta och så ska han ta allergiprover.
Han och jag ska dit kl.14.15 Jag säger bara hmm... tur han har sin bonusmamma.

Vi har haft så mysigt hemma i dag...den grabben är hur go som helst när vi är ensamma.
Jag tror faktiskt att han känner sig trygg och vet att när man är med Nettan så gäller det som är
sagt och struktur och rutiner är alltid bra!!!

Sebban hostar å hostar...så jag fick han tom. att ta hostmedicin *ler*

Nu ska jag gå till miljöboden med Clara hon har somnat i babysittern men det är ju bättre
att sova ute i det ljuvliga vädret!

Soooollll åååååå vad niiiicceee.....

Ps. Ska nog på bio på fredag med min syrra, lite egentid igen.... ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0