Faaaannnnn....ont i "tutten" igen!

Det gör ont i bröstet igen....Tutten alltså!
Mjölkstockning på G....hur kunde det ske?
Jo fasen blöt och kallbikini på babysimmet...
S.U.C.K vad ont det gör...vetekudde som gäller!!!

I dag promenerade jag å Clara till Emma å Alva!
Vi fikade och pratade lika trevligt som alltid!
Men lilla Alva sov även denna gång...*hahahaha*
Längtar till sommaren när dom kan komma hit å bada
i babybassäng på vår baksida å vi kan sola å dricka kaffe!!!

Promenixen i dag blev 1,3mil och jag kände mig inte
ens trött!!! Lite ont i knäna bara!

Var upp och rotade fram sovsäck till bonussonen i dag,
han skulle på sova över kalas *ler* tänk när man var på det?!!!

Min son är i Hudiksvall på cup...lycka till älskade gubben!

Och min man sover i soffan med rinnande näsa! *Ler*
Vad är värre än en förskyld karl???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0