Första badet!!!



I dag har vi rekat läget på lögarn inför babysim starten på tisdag.
Det var egentligen inte meningen, men jag ringde min bästa vännina
Camilla för att höra om hon hade tid att träffas!
Då var hon med sin son på stan han skulle klippa sig sedan skulle
dom på badhuset!

Sagt och gjort jag ökade stegen i rask takt hemåt jag var nämligen
ute med vovven. Jag är inte bangen att ändra mina dagsplaner lite
spontanitet är bara kul! Packade badkläder och kokade kaffe!
Raska steg mot lögarn.... halvägs så slår det mig att det inte öppnar
förrän kl.13 (klockan var vid tillfälle 11.30) S.U.C.K
Jag ringer vänninan och informerar henne om att hon lurat iväg mig
till badhuset och så är det stängt!!!

*Hahahahahahah* problemlösare som vi är...så säger jag:
-Jag har en plan!
Vi sticker hem till mig jag ammar och vänninan får laga
mackisar och köttbullar vi äter en delikatesslunch *ler*
För att sedan återvända till ett öppnat badhus!

Lille Sigge är oxså nöjd när han äntligen ska få sjösätta sin båt!
Clara badar för första gången och hon ser mestadels alldeles
chockad och förvånad ut... men ett å annat leende blev det också!

Min älskade vän passar lilla Clara
(som är helt ovetandes om vad som sker) Så att mamma Nettan
får simma åhhhhhh tack Camilla vad skönt det var att få ta en rejäl
simomgång 42 längder blev det (1km 50m) Sköööönnnttt!!!!
Nu ska jag börja simma igen!!!

Tack Camilla och Sigge för en trevlig och rolig dag!
Som innehöll....
Skratt, motion, svett, stress, kaffe, skvaller, mackisar, köttbullar, mm

Kommentarer
Postat av: Emma

Skönt att simma men jag tänker inte dra på mig baddräkt eller bikini förrän mina extra kilon är borta.

Ha en skön helg!

2009-03-07 @ 16:22:41
URL: http://prinsessanalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0