Full rulle i dag...

I dag har jag hunnit med mycket!
Lite promenader... dammsugit...BVC...bakat.....ringt om dop....

Lilltösen väger nu 4360gr
Hon växer inte fort men hon håller sin kurva jätte bra!
Vissa bäbisar blir inte stora fort.... Jag tycker hon är
nätt och go!!! Det tyckte barnmorskan oxså!
Hon skrattade och var så glad när vi var där i dag!
Vi har oxså fått tid till hud för att visa hennes märke
som troligtvis är ett smultonmärke.

Jag har bakat bröd i dag min son Sebbe älskar
nybakt så jag bakade för hans skull!
I dag kommer grabbarna hoppas det blir en trevlig kväll.
Lilla killen brukar vara lite sisådär i bytet... alla barn fixar
inte varannan veckas boende så bra! Han är nog egentligen
en av dom!

Lilltösen har sovit ute i stort sett hela dagen!!! Hon sover
som en stock ute i friska luften!

Vi får se jag har ringt om dop idag hon skulle kolla om det
passade så skulle hon återkomma i morgon!

Jag har fyndat massor på tradera i dag! Pop kläder!!!
Det blir spännande att hämta in posten framöver!!!

Nu snörar det!!! Kul med snö!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0