Gick åt pipen...

Jaha kom til massagen... Clara var bara trött och ledsen.
Klockan tio på förmiddagen är ingen höjdare....
Så det gick åt pipen dom andra massera och jag tittade på!

I stället så hade vi massage bara hon å jag hemma nu i kväll.
Det var riktigt mysigt! Pappa hade köpt en röd fin cd-spelare till
Clara en lite förtidig påskpresent!
Så nu kan vi lyssna på våra godnatt cd`s + avslappningsmusik
under massagen.

Clara har ingen speldosemobil ovanför sin säng sån som
är så modern. I stället fick det bli en cd-spelare den kan vi
andvända länge med cd-böcker och så!!!

I dag har jag varit hos syrran och druckit lite kaffe.
Clara fick massa leksaker som Nowa rensat ut!
Tack så mycket!!! Säger vi då!!!
Och jag fick en strandklänning så hoppas det blir sommar snart!

I dag har jag postat paket sålt på tradera igen... 2000:- blev det
denna gång *hahahaha* bättre det än *tjoppa* upp det på vinden!

Nu ska jag ta en kopp te!!!
Ha det gött!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0