Lyxigt!

LYX 1
Var på babymassage i dag...
På öppnaförskolan det var fem platser
och jag tänkte att det är alldeles lagom
inte så många.... Men gissa, det var bara
jag där!!!
Vad lyxigt jag och Clara alldeles själva
med ledaren *hihihihi* Men jag böt grupp
så på torsdag ska vi dit igen!
Spännande det var såååååååå mysigt!
Jag går för att få inspiration att massera
hemma!
Föräldragruppen ska också ha massage
den börjar nästa vecka!
Det är ju bara så mysigt både för mig och
för min lilla tös!

LYX 2
Simmat i dag!
Egentid - Jag har simmat med en vän i dag.
50 längder blev det!
Jätte skönt och lyxigt med egentid!
Hon hade kaffe och frukt med!
Det måste vi göra om snart!

LYX 3
Jag har min kära familj!
Min underbara man och
mina älskade barn!

Nattinatt!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det gäller att se lyxigheterna!

2009-03-24 @ 17:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0