Sammanfattningen helgen...

Fredag- Det blev bio med syrran som planerat.... Super bra var filmen!
Bland det bästa jag sett på länge, och att filmen var så bra trots att man läst
boken. Det var fullsatt på alla fyra föreställningarna....
När man går på bio och ser all bio reklam blir man ju så sugen att gå
på fler filmer. Jag vill se schoppaholic och Marley och jag och så vill 
övriga famioljen se FAF 4 hmmm... Paul Walker och Vin Diesel helt ok!

Lördag- Big mac cup i helgen i ABB arena (Rocklunda) Har kollat match
när Sebban spelat det gick bra för dom.... två oavgjorda och en förlust.
Det är riktigt bra med tanke på hur det har varit. Söndagsmatchen var riktigt
spännande... Jag har promenerat till och från matcherna.
Känns i knäna, så i dag måndag blir det bara en kisstur med hunden.
Ska simma i kväll i stället!

Söndag- Skönsöndag! Avslutade den med porter stek och sedan whipeout!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0