Sov-rekord av våran *busflicka*

Oj oj oj i natt gjorde våran lillatjej sov rekord.
Clara åt mellan 20.00-21.00 i går kväll, när vi
hade myskväll till nya programet whipout.
Vi åt varma mackor.... vi brukar försöka ha
lite mysigt innan grabbsen skall hem till sina
andra hem....

Sovrekord... Clara somna i pappas famn.
Han gick upp med henne vid 21.30
Hon vaknade vid 06.30 i morse.
Wowwww.... 9 timmar hon har inte vaknat en
gång inatt! Beror nog på att hon inte är så
"nappig" hon har inte sin napp på natten.
Hon vill inte ha den hon spottar ut den!

Gissa om jag känner mig utsövd!!!!
Synd bara att jag inte lade mig tidigare 
utan vid halvett. Det är liksom på sena
kvällen som jag får egentid.....

Nu ska jag ta en riktig långkörare promenix!!!

Sebbe har gett Clara ett smeknamn han
kallar henne *busflickan* det är så sött!!!

Förresten var på hockey match igår. 
Sebbe och hans lag spelade mot Linden 
Eskilstuna dom vann. Sebbe gjorde ett 
kanon snyggt mål! Trampa förbi fyra spelare
å sen så in i kassen... Snyggt *buskillen*

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0