Stort leende...

I dag har vi varit på hud och visat märket Clara har under armen.
Dom sa att det var en kärlmissbildning den är 2x2,5cm vi ska tillbaka
om sex veckor, dom vill hålla koll så att den inte växer.

Min tjej är så glad hon har bara skrattat och gett mig stora leenden i dag!
Hon är så underbar! Hon vill gärna gosa med mamma och pappa oxså
hela tiden!

Vi var till pappas jobb och charmade killarna där idag!
Hon smila till pappas jobbarkompis Niklas.
Men det brukar tjejerna göra *ler* det tror jag alldeles säkert!

I dag ska vi på återträff med föräldragruppen det ska bli kul
och spännande att se dom andra bäbisarna.

Sebbes fröken ringde i dag och berättade att Sebbe är jätte trött
i skolan. Hmmmm.... hockeyn tar alldeles för mycket kraft av honom
han behöver vila.... tycker jag.....

Jag saknar min storatjej Carro längtar efter henne....
Clara och jag måste dit å hälsa på!
Henke behöver dit å borra lite åt henne också.....

Nu ska jag äta broccolisoppa som min svärfar gjort mmmm gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0