Tidig morgon...

I dag var jag uppe före klockan sju jätte pigg!
Skickade i väg grabbsen till skolan skämde bort dom
med färdigbredda mackor (brödet jag bakade i går)
Då säger lillkillen... ja vi bor som man ska när man är
en familj i hus... å har hund och en lillasyster! *gulligt*
Hon charmade oss alla i morse med sitt joller och skratt.

Innan klockan var åtta var vi ute på morgon promenad.
Vi gick till ängsgärdet och lämnade tillbaka filmer
sen tömde vi Thomas postbox nere vid posten vid Silvan.
Det blev en rejäl sväng vi var hemma vid tjugo över nio!
Tog en dusch och åt frukost!

Nu ska lilltös och jag åka å köpa hundfoder, storhandla mat!
Och ta en tur på Ikea och köpa mer tyg, vi klädde om en
fotpall i går ska klä om två pallar till i matchande tyg!
Bild kommer!!!!
Ska ta en liten sväng på några sport affärer och titta efter
ut och gå byxor typ tjockbrallor men lite tunnare!

Det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder!!!

Ha en bra dag det ska vi ha!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jo det finns dåligt väder, jag hatar när det är som det är nu...

2009-03-03 @ 14:32:05
URL: http://prinsessanalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0