Tjejer på badhuset...

I dag har vi tjejer varit på badhuset!
Clara har haft sitt första babysim å så mysigt!
Vi sjung och mamma bubblade i vattnet å så
kul det var! * tyckte Clara oki då mamma oxså*
Jag hade lite kaffe med som jag tog meddans
lilltjejen somnade i vagnen.
Vilken bra babysimstid vi hade kl.11
Efter babysimmet var det nästan tomt vi bara mös
Clara och jag! När hon sedan sov i vagnen simmade
jag 40 längder härligt! Jag hann nämligen med
20 längder innan babysimmet började! 60 längder
å så härligt skönt det var!
Nu är vi hemma och ska lägga oss och ha det lugnt
och skönt å amma å prata lite! *ler* ;-)
Snart är det det ända språk man kan babyspråket
*hahahahhahahahahhaa*

Kommentarer
Postat av: Katja

Låter som ett lyckat bad :) Gillar också babysim, kul att bada tillsammans!

2009-03-10 @ 21:49:13
URL: http://lillagrodden.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0