Trött!

Fy vad jag är trött det bara svider i ögonen.
Jag är inte trött pgav lilla Clara utan av en
massa annat runt omkring!
Man kan bli trött av att alltid vara alla till lags!
Att alltid få ta det planerande ansvaret!
Tex:
Boka dop (måste boka lokal nu)
Se till att lilla killen har allt med sig tex.gympakläder
saker till mamma.
Tvätta för 5 pers det ska tumlas, hängas, vikas osv...
Handla basicvaror
Mat ska göras i rätt tid alltså planering pgav. träningar
Bananer och youghurt till match
BVC
Boka efterkontroll har jag inte gjort!
Bädda rent i fem sängar och så ska det tvättas!
Bilen måste tvättas!
Clara måste badas luktar spya juuuuu....
Lillkillen påminnas om att byta kläder och sippor
Ha koll på honom hela tiden, gör tok!
Tjejen som flyttat hemifrån strular i bland måste åka dit!

Ja listan kan göras oändlig och det som är jobbigt är
att bära all planering och ansvar!
Annars blir det kaos och inget blir gjort!
Ligga i badet 1-1½timme finns det inte tid för!
Även om jag skulle vilja!

Men jag ska inte klaga jag älskar mina älskade barn!
Min söta prins och prinsessa! Ni är mitt allt!

Men trött får man faktiskt känna sig!
När man är trött är det lätt att man blir ledsen!

Tur att Clara sover så bra på nätterna, visst hon vaknar
och vill ha en torr blöja och lite mat. Men hon skriker inte!
Hon tänker nog min mamma behöver lugn och ro *ler*

Tur att jag inte måste jobba oxså hur skulle det gå!
Vi får se en vacker dag ska jag ju det oxså två 100% jobb
snabbt räknat blir det 200% hmm...
hoppas dygnet blivit längre då!

I dag ska jag ta en lååååååånnng promenad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0