Två dyk idag...

I dag var det dax för babysim igen... Mysigt!!!
Clara gjorde två dyk å hon var så duktig bara log
å skrattade... hon gillar verkligen att bada hoppas
det håller i sig. 
Satt och fikade å hade trevligt med en annan
mamma efteråt.
Jag hann simma innan Clara låg i vagnen å tittade
på sin fina blomma. Så att mamma fick simma!

Efter babysimmet gick vi ut i kylan å fy vad kallt idag!
Vi gick till mvc jag skulle på efterkontroll=allt bra!
Å vilket bök det var med all packning hmm... inne
på mvc och bvc måste man ta med allt man kan
inte lämna nåt i vagnen. Det vandrar nämligen
runt en kleptoman där suck. När jag var gravid hade h*n
stulit vågen....

Var in på Esprit i dag det blev en tröja å väska jag hade
en rabattkupong så jag passade på!

Skönt nu är alla dopinbjudningar i väg utom 2 st som jag
inte har adressen till!!! (Eran Micke å Marie) Den kommer!!!

Nu ska jag mysa med min lilla Clara.
Pappa är inte hemma i kväll!!!

I morgon ska jag besikta bilen *håller tummarna*

Ha en trevlig kväll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0