Två timmar egentid... ;-)

I dag lämnade jag skeppet det sjönk inte *ler*
Jag ammade Clara kl.18.00 kl.19.00 åkte jag hemifrån
för att fika med en vän. Jätte trevligt!

Jag kom hem strax efter kl.21.00 Tänkte att nu ska jag
vara gullig fru och gå ut med hunden....
(det brukar annars karl göra ta kvällisen)

Jo vad fick jag för att vara gullig... H*N satt vid datorn när jag kom in...
Köket såg ut precis som när jag åkte hemifrån kl.19.00 *tår i ögat*
Tumlarn var full i tvätt.... ren tvätt på sängen som skulle in i skåpen...
osv....

Ja så var det med det.... nu kl.22.30 är jag klar!
Ska nu ta en kopp te med min son sedan amma min dotter sedan sova!
Jag tänker inte väcka H*N som sover på soffan!!!!

Nattinatt!!! ;-)

Ps.1 Tur att jag inte förväntat mig nåt annat för då hade jag blivit riktigt sur... ;-)

Ps.2 Har nu packat badväskan dax för babysim i morgon igen, det ser jag fram emot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0