Vad lätt man kollar infomation på nätet

I går kom sonen och sov här!
Vi har och köpte jeans och tröja
tjopp så hade man bränt 1200:-

Var in och kolla skatteåterbäring
för både H och mig och det var
ett glädjande besked!

Likaså var jag in och kollade våra
radonmätnings resultat såg också
bra ut! Skönt!!!

Ont i nacken och i knäna, så denna
vecka ska jag ta det lite lugnt med
promenaderna och låta kroppen vila!
Har ju redan simmat två gånger iaf...

På lördag ska vi ha matgäster här
dom har en liten bäbis som är ca
en månad. Ska bli trevligt!¨

Nu ska vi iväg på babymassage på
förmiddagen! Clara och jag.....

I går fick jag ett presentkort på en
aroma ansiktsbehandling av min man
han brukar göra så i bland att jag får en
liten present och upplevelser är aldrig fel!
Han hade bokat tid lörd.11/4 kl.10.00
Dagen för dopet.... Ska bli underbart!
Tack älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0