12 timmar ute....i dag!!!!

Oki.... jag tycker det är viktigt att mina barn är ute mycket!
Jag är en typisk ur och skur mamma sa min granne i dag *ler*
Clara var ute i 12 timmar woooooww.... när jag kom på det.....
Kl.9.00 i morse gick vi ut...vi promenerade till apalby för att kolla på
storebror han spelade Saffetscup sen gick vi hem 12km och ca 120minuters promenix...
blev det! Pappa Henke messa å frågade? Ska jag hämta er?
Nej tack vi går.... Clara sov gott!!!  Å mamma fick motion å sol som hon älskar!!!

Vi åt lunch mellanmål osv i skuggan under blommande äppelträd....
När kvällen kom så åt familjen ute!!!! Lille storebror Sebban ville ha kompis sova
över helt oki...lite xbox blev det för dom....altanbygge för karln....å Clara somnade i
vagnen dax å sätta pyamas å vips woooooowwww hon har varit ute i tolv timmar....
Klocken är 21.00 å dax för pyamas å sängen!!!!

Mamma har fått motion å röd-brunbrända axlar..... Clara njutit av fina vädret!
Likaså storebrorsorna Sebbor *ler* Sådana här dagar är det ljuvligt att bo i hus!!!
Å ha lätt att vara i gröngäset!!!!!

Nice med sol å värme!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0