Clara 4½ månad



Oj... vad det händer saker varje dag!
Nu har Clara upptäckt sina fötter, men det är lite svårt att få in tåna i munnen...
Clara älskar att ligga i babygymmet å leka hon smäller och boxar på sakerna.
Pratar högt och ljudligt man hör hur hon riktigt smakar på tonerna som kommer
ur hennes mun.... Hon skrattar och älskar när vi sjunger och busar med henne!

Hon blir arg när jag pratar eller tittar på tvn när vi ammar.
Hon vill ha full uppmärksamhet helst ska jag massera hennes fötter *ler*

Hon säger verkligen till om hon vill nåt och har humör!
Vi kan kommunicera med varann nu... vet precis när hon är hungrig, trött
eller bara sällskaps sjuk.

På tal om sällskaps sjuk det var hon hela lördagen, ville bara vara vaken
och i famnen men hon var glad!!!
La jag ner henne i vagnen så talade hon om direkt att här vill jag inte vara!!!

Det resulterade i att lilla damen blev jätte trött och tog sovmorgon i dag söndag!!
Åhhhh.... håll i er vi gick upp halv tolv..... what halv tolv??? Shit hon ammade lite
och sen somnade hon om..... gissa om jag njööööööt!!!

Nu så har jag deklarerat får tillbaka myyyyyycccckett Wooooowww nice!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0