Clara till hudkliniken i dag....

Jaha då var det dax igen då att kolla upp hennes märke under armen!
Kl.13 hade vi tid å hon somna så klart i bilen påväg dit.

8st vitklädda stod runt henne när hon vaknade... hon såg lite frågande ut!
Men jag pratade lungt å fint med henne....

Fick en ny tid i november, det såg inte ut som om märket förändras nåt!
Och man kan inte söva ner och röntga med kontrast före 1 års ålder.

Dom tittade även på storkbetten och sa att även dom är en form av kärl
missbildning och hon har ju många storkbett på näsan, ögonlocken, i
bakhuvudet, nacken, ryggen och ner mot stjärten.

Min fråga till dom var att om hon har kärlmissbildningar (det under armen
ser lite läskigt ut faktiskt) Kan hon ha det inombord som inte syns?
Då sa dom det är därför vi vill att hon kommer tillbaks igen if. vi kanske
ska ta en röntgen.

Hon går upp i vikt och mår bra så jag skulle inte oroa mig!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0