Desperate housewives


 Kanske lite tjejigt.... kanske lite ytligt? Men F-N så kul!!!
Tjejerna i DH är bara för sköna *ler*
Vissa scener är så roliga.... I dag beklagade sig Carlos fru för grann karln
att hon inte fått sex på 2 veckor?!!! Tvärtorka?!!!
Grannkarln tittade förskräkt på henne, tvärtorka? två veckor!!! *haaa*
Han hade haft betydligt längre torka.....
Hon gör sig sexig för sin karl tills han kommer hem från jobbet!
Karln suckar och orkar inte ha sex och säger:
Är stor Carlos trött! Så är lill Carlos trött!!! *Haaaaaaaahahaaaaaaaaaaaa*
Jag vet inte om jag har torr humor men jag gillar DH det är glamour och ytligt!
Men så nära?????
 
Vad tycker ni????

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja, det är riktigt snyggt, jag köpte min på GinaTricot - hur billigt somhelst*:)



din header du har! :D

2009-05-13 @ 08:40:33
URL: http://mariiette.blogg.se/
Postat av: Erika

I löööööööööv DHW!! Tisdagkvällar kl 21 är helig tid för mej. hahaha....kram

2009-05-13 @ 21:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0