Envis tjej idag...

Somande till slut av ren utmattning....


I dag har Clara varit så envis, vill absolut inte sova trots att hon är jäääättte
trött! Hon sov 15min vid elva...sen var hon vaken ända tills 16.30....
Hon vill vara i famnen gosa, leka och titta sig omkring!!!

Tog ut Dogge på promis när solen sken... hann bara upp till OKQ8 så öppna
sig himlen det bara öste ner.... när jag nästan var vid Ica sjöhagen började
det hagla.... fick springa sista biten *hade förstårs inget regnskydd till vagnen
med heller* Inne på Ica fick personalen sig ett gott skratt när dom såg mig!

Träffade en jobbarkompis idag Jonas E jätte kul att träffa honom.... vi ska grilla
i sommar...det ser jag framemot!!!

Katrinplommon puré en succé wow tjejen gillar verkligen det!!!
Nu lär det väl spruta i rumpen på henne *skratt*

Näe nu ska jag passa på att lägga ut lite kläder på tradera igen....
Så jag får in lite slantar.... Ska nämligen till Barkaby på onsdag med en kompis
det ser jag framemot lite vuxenprat..... för snart låter jag väl som en baby *ler*

Ha det gött mellan skurarna!!! *men det är bra för gräsmattorna och allergikerna*

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag skulle vilja beställa en ordntlig skur här. det småskvätter bara och det hjälper juh knappast för oss allergiker. :oP



Jag tycker katrinplommonpuré låter så äckligt! Huva! Tur jag slipper äta det. :o)

2009-05-05 @ 19:08:22
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0