Fullrulle idag!

Oj... det var verkligen utlandskänsla i dag när jag gick till Skallberget på öppnaförskolan.
Fuktigt och klibbigt i luften men sååååååå härligt!
Vi kom i tid klockan tio började sångstunden, men ack så besviken jag blev 15min
och inte hälften så bra som Miriam på Pinglan. Vi längtar tills nästa torsdag då vi får
gå dit igen! Sen den 16 juni så har vi avslutning med sång i Miriams trädgård!
Det ska bli riktigt riktigt kul!

Efter öppnaförskolan gick jag ner på stan och träffade Alva och Emma och tog en
kaffe också mysigt även om det inte blev så lång stund!
Promenaden blev väl ca en mil igen och det är så skönt att promenera i rask takt!
Bästa motionen och även simmningen tyvärr har det inte blivit nå badhus den här veckan!

På eftermiddagen var jag och Clara och handlade mat för i morgon kommer faster Anna
och Fredrik och farbror Bissen och Emma! Det ska bli trevligt!
Clara är helt fantastisk vi var på fler affärer och hon satt i bilstolen glad och nöjd!
Handlingen tog nog två timmar och hon bara nöjer sig, men hon är ju för det mesta
glad och nöjd! Min älskade unge!!!

På fredag har jag klippning var så sugen att kapa av håret men min man vill inte
det. Så det får vänta!!! Inte för att han ska bestämma det men jag vill ju vara fin för honom!!!
*Hahahaha*vem vill inte vara fin för sin respektive eller?????

Måste också bara säga vad härligt det är med raka ärliga människor! *smilar*

Ha det gött!!!

Kommentarer
Postat av: Hanna o Elliot

Miriam är bäst, ingen protest! ;)

2009-05-20 @ 22:41:32
URL: http://elliotochmamma.blogg.se/
Postat av: Erika

kul å träffa på er i dag. Vi kommer nån dag å hälsar på som sagt. När vi känner att vi måste bort från Sura. hehehe!! kram

2009-05-20 @ 22:46:24
Postat av: Tarja

Ja, raka ärliga människor är underbara, synd bara att den lilla byhåla där man bor inte tål detta. Det blir nästan häxjakt. hahaha

Det där med IP-nummer hur kollar man det???

Kram

2009-05-20 @ 23:19:59
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0