Fy vad tråkigt med regn!!!

Vad gör man när det regnar?
Deppar?
Kollar på film?
Läser bok?
Slöar?
Städar?

I mitt fall blev det storstädning och då menar jag storstädning!
Mattor ut, blommor duschas, tidningar rensas, bädda rent, tvätta!!!
Men åhhhhhh.... så skönt det är när det är gjort!!!
Tänk Clara är så duktig, först sov hon middag och då städade jag i 180.
Sen när hon vaknade satt hon i gåstolen och tittade på mamma när jag
for runt!!!

Nu är Henrik på fotboll med Sebban, Sebbe är uppe i bergslagen på
skoljobb. (Kommer hem åtta i kväll) Gissa om han var sur att han missar
hockeyträningen (fys) Jajaj sånt är livet skolan måste oxså fixas!!!

Nu ska jag och Clara ta ett varmt skönt bad!!!

Byebye!!! Nu ropar hon på mig.... *ler*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0