Moppe är inte så dumt!!!



Min skötsamma son hade införskaffat
sig dessa... och skulle dricka första gången
i går (valborg) men han tog moppen....
Och han var ansvarsfull och drack ingenting
eftersom han skulle köra moppe.....
Han kom hem och hade endast druckit cola
trots att han hade dessa i ryggsäcken!
Snacka om att mamma blir stolt!!!
Jag vet att han kommer dricka, men att han
tog detta ansvar... gör att jag kan vara lugn!
Han vet hur man sköter sig och hur man
behåller ett förtroende....
Han är ute i kväll på cykel med dessa i
ryggsäcken!!! Så ja det slinker nog ner vi får se!
Ska nämligen nu åka och kolla lite runt framnäs
området.... och så ska jag kolla brorsans *styvbarn*
dom är själva hemma så att det inte är fest där!!!
Hahahah ja man är inte bara småbarnsmamma!!!

Ha en trevlig kväll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0