Mysigt idag!!

Åhhh,,, gissa om det var skönt med nystädat hus i dag!!!
Det innebar ju att jag hade endel fritid att bara lägga på
Clara och att inget annat pockade på.
Men det ska ju tilläggas att mata henne och roa henne tar tid.
Men det är ju bara härligt och mysigt!!!

Min syster / Claras moster var här idag på besök!
Hon gjorde en jätte god salladstallrik till lunch!!! Tack syster
skönt att bli lite ompysslad *smile*

På kvällen packade jag, älsklingen och Clara med oss en
termos kaffe och gick ner till mälaren och tittade på segelbåtarna.
Det var en liten segeltävling å Henriks arbetskamrat deltog!
Vi åt en sallad på kajens cafè (det blev sallad två gånger idag,
men det gör inget det är så gott)

Åhhh....självklart så såg jag på Desperate housewifes när jag
kom hem, det enda program jag följer.... Jag tycker det är lite kul!!!

Nu ska jag ta ett bad och sen krypa ner i renbäddad säng
och kramas lite!

SOV GOTT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0