Nymasserad vad härligt!!!

Det är så mysigt när mamma masserar mig då njuter jag!
Och det är så skönt att ligga nakenfis oxså!!!
Vi lekte länge sen... tittut är så kul! Jag gillar att flyga i luften och rida
i knät eller stå å hoppa i knät!!!
Vad mycket det är att utforska.... i kväll när pappa kom upp och skulle kolla
om jag somnat då hade jag tagit huvudkudden å låg och dängde den mot
det som hänger ovanför sängen.... (mobilen)
Jag stoppar i nappen i mun och drar ut den och stoppar in den igen och
drar ut den!!! Jag gör nya saker hela tiden och mamma och pappa bara
tittar och tittar och njuter..... Å gör dom inte det, jo då låter jag lite så där
gnälligt å vips så är dom där.... *lättlurade* Och mamma ska påstå att
hon lurar mig.. va? Med majsen å aprikosen hahaha
Åhhh...gissa om jag inte får som jag vill då låter jag och högt tex när jag är
jätte hungrig och mamma ska lura i mig potatis och kyckling när
jag vill ha flaskan jojojojo trodde hon ja. Jag skrek tills flaskan kom!!!
Men sen åt jag upp all mat också!!! Duktig som jag är!!!
Jag är ju en duktig tjej det brukar min mamma säga jag sover hela nätterna
så att hon ska få sova det är väl snällt av mig?!!! Men samtidigt blir jag ju gladare
och mamma också så kan vi sjunga leka å mysa i stället för att vara trötta!
Men mamma sjunger inte så fint, men det är kul ändå för hon är rätt rolig!
Hon låter högt, pipigt, mörkt eller bara mjukt och lite tyst å det är spännande
så jag själv måste börja testa att låta så!!!
Hon brukar viska i mitt öra jag älskar dig min ängelprinsessa!!!
Jag svarar på mitt lilla vis med ett stort leende.....


Kommentarer
Postat av: Mormor

Hej gumman!

Idag skrattade jag när jag läste din blogg du är så duktig att formulera dig i skrift. Jag tycker att du borde byta yrke till författare eller journalist, du skulle också kunna bli inredningsdesigner för du är ju så duktig med inredning. jag älskar er kram mamma

2009-05-19 @ 23:49:50
Postat av: Nettan

Tack mamma!!!

Jag älskar å skriva det kanske blir nån bok i framtiden ler Man vet aldrig! Jag är ju inte så lastgammal än så yrke kanske jag oxså hinner byta!!! Älskar dig oxså Kramkram

2009-05-20 @ 08:51:56
Postat av: Tarja

Hej, vilken jättefin blogg du har.

2009-05-20 @ 09:01:52
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0