Seg söndag!

Usch vilken seg söndag! Känner mig seg i kroppen trött!
Henke snickrar altan jag serverar mat och fika!
Just nu har Clara sovit två timmar hon har tagit maraton
sovningar senaste dagarna 3 timmars vila på dagen.
Hon är väl inne i en tillväxt period kanske *ler*
Vi köpte bord till altan i går på fyndhörnan på Ikea.
Det blir jätte bra med det på vår nya altanen *ler*
Nu skiner solen, får se om jag vågar hänga ut tvätten!
Ska sätta mig med boken i solstolen nu och bara se söt
ut som min man brukar säga, jag hinner väl lagom slå ner
bakdelen så vaknar damen *smile* Men det gör inget då
får vi gosa lite, tror jag ska promenera till lekplatsen och
gunga henne lite lite grann och se vad hon tycker om det!
Vi hörs ha en trevlig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0