Shopping är alltid kul!!! ;-)

Jag gick ner på stan trots blåsväder men man dör inte av lite vind i håret
inte heller av lite regn. ;-) Det blev ett par sommar outfits till tösen!
Var så sugen på lite turkost!!!


Eftersom det inte fanns babygunga i vår lekpark så köpte jag en att ha på tomten
eller på altan. Köpte också en liten bassäng att ha varma sommardagar!!!


Pappa kom hem från jobbet och hade köpt en liten present till tösen.....
En rosa brio skallra.... den var jätte rolig!!!


Min stora prins!!!


Paprikor så härliga färger och så nyttigt!!! Dom hade kanon pris på dom
på hemköp så jag passade på. Så till middag i dag blev det chili con carne
med massa paprika..... GOTT!!!



Det blev enhel del promenix i dag två gånger tur och retur ner på stan
och en tur med vovven så jag kan känna mig nöjd!!!
Yesssssss.... i morgon är det torsdag och då ska vi till Pinglan och
sjunga och ha kul!!! Sen ska vi gå till Vega på eftermiddagen och titta
på ett hus som bror är lite intresserad av. Så det blir promenix i morgon
också.... Skönt!!!

Det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder!
Sa alltid min mamma när jag var liten *tror jag*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0