Sista gången idag på babysimmet....



Oj vad tiden går fort redan nio veckor sedan vi var på första babysimmet....
Det har varit så mysigt att ha tisdagarna på badhuset!!!
Tack alla ni som gjort det möjligt för mig att simma också!!!
I dag var Camilla med hon hade Clara när jag simmade....
Hon påstod att Clara inte ville somna i vagnen...jojojo... undra det jag?
Hon ville ju passa på att gosa med henne, så hon sov i hennes famn!!! *ler*

Clara gjorde massor av dyk idag 8-10st nu behöver jag inte blåsa när jag
säger Clara nu dyker vi.... Utan hon gör sig redo av att jag säger nu dyker vi!!!
Härligt hon njuter som bara den när vi badar, hon tycker att det är så mysigt det
märks på hela kroppen!
I dag låg hon med öronen under vattnet och pratade och pratade med sina tår!
Jag tror hon märkte att det lät annorlunda när hon hade öronen under vattnet!
Så häftigt!!! Vi ska fortsätta att bada en gång / vecka för att bibehålla hennes
glädje till badet. I augusti börjar steg 2 kursen!

I morgon ska vi åka till Barkaby Camilla, Clara och jag det ska bli jätte mysigt och kul!!!
Så nu måste jag försöka sova....men Clara och jag dånade av i soffan 16.30-18.30
idag efter badhuset vi var totalt utmattade.... så nu vill inte john blund infinna sig
riktigt!!!!

Nattinatt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0