Tösen väger nu 5770gr och är 64cm

Ett litet ryck på vikt kurvan... *ler* Men inte är hon stor inte!!!
Men gud vad hon äter..... massor....

Så här såg vår dag ut idag:

7.30 Amning
9.00 Gröt m katrinplommon purè
10.30 Badhuset lek å bus med Milla
11.30 Bada
12.00 Flaska med tillägg
12.30 Sov meddans mamma och Milla fika *ler*
14.30 Babymassage
15.00 Amning
16.00 Sov mamma var på Moa och Max
16.30 Morotspure + liten youghurt
17.00 Lekt och sjungit lite
17.30 Promenad
19.00 Gröt med päron purè
20.30 Amning
21.00 Nattinatt

Snacka om att man är busy.... Man behöver ju inte vara sysslolös!!!

Var på Moa och Max i dag... så kul att gå där och titta köpte en liten maraccas
till våra sångstunder. Kollade även på deras sångpåse men konstaterade
att jag nog kan göra en egen liten sång låda eller påse.
Men ååååååå vad söta Villervalla kläderna är tuffa med stjärnor och fina
färger!!!! Men jag höll mig å köpte inget ;-/  denna gång!
Men googlade Villervalla och hittade lite smått å gott!!!

Åhhhhhh.... i morgon ska vi på babyrytmik/sång det ska bli så kul!
Sen ska vi ha en hemma mysa dag!!!!
Jag ska baka lite färskt gott bröd till familjen!!!

Nu ska jag lägga mig å läsa min söndertuggade bok....
Dogge hade lite tråkigt i dag så han straffade mig med att tugga min bok...

Jag har precis druckit mitt amningste, det är bara för gott!
Kommer att fortsätta med det även när jag slutat amma, prova jag lovar
det kommer inte mjölk i brösten för det *ASG*
Jag har nämligen bjudit grannen på en kopp å hon är 50+
*Haaaaaahaaa*

TE
1 tsk fänkål
1tsk kummin
1tsk anis
Krossa i mortel ha i det och 1 liter
vatten i en kastrull,koka och låt dra minst 10min
kör det genom ett kaffefilter, ha ev i lite honung!!
Mmmmmm.... så gott!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0