Ungdomarna är checkade...

Jaha då var man hemma igen då....
Det var lugnt hemma hos bror och hans sambo.
Ingen fest där, utan bara lite tv tittande *ler*

På Framnäs var det oxså lugnt, smög lite på
grabbsen... sen gjorde jag även mig till känna.
Men mamma.....!!!! Sa Sebbe *ler*
Jo det ska ni veta mammor och pappor kan bara
dyka upp i busken när man minst anar det!
Då berättade ena killen att hans mamma och
pappa hade gjort det igår!!!

Jag tror att det är så att killarna egentligen gillar det!
Då vet dom att man bryr sig och älskar dom!

Nu ska jag ta ett vaaaarrmmt bad och sedan lägga
mig.... man ska ju vara pigg småbarnsmamma i
morgon oxså!!!

Livet är härligt med barn i fler åldrar faktiskt!

11åring skulle sova hos en kompis, men kom med kudden
under armen.... han sa att han kände av deras katt!!!
Han har allergi, jag vet inte det kan ha varit lite hemlängtan!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0